CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
♥ ALLAH without me is stiil ALLAH but me without ALLAH is nothing ♥ Di saat bersendirian baru kita sedar yang kita hanya ada Tuhan ♥ Sesungguhnya, tudung labuh itu tidak pernah menjadikan dirimu insan yang paling solehah.Kerana kau tidak pernah tahu nilaian solehah di mata Tuhan ♥

Friday 22 March 2013

Ini yang pertama


ALHAMDULILLAHx3
Akhirnya siap juga blog saya nih , walaupun tak lah seberapa biasa-biasa jak nih. Simple knn?? Takpe lahh apa-apa pun nih hasil usaha saya sendiri. 

'' Mendamba CintaMU''
( haa ! nih lah nama blog saya nih )

Eitss ! kejap dulu.. CINTA siapa?? emm , cintaNya lah yakni Cinta Allah. Yaa ! Cinta Allah cinta di atas semua cinta. Cinta yang kekal abadi , yang tidak pernah mengecewakan HambaNya. Alhamdulillah , beruntunglah mereka yang meletakkan cinta Allah yang pertama dihati mereka. Allahu !! Apa-apa pun saya harap semoga apa-apa yang saya share kat blog saya nih sedikit sebanyak memberi manfaat untuk anda. In shaa Allah. Saya nih taklah berilmu sangat saya hanya seorang hamba Allah yang masih menuntut ilmu , mencari ilmu , dahagakan ilmu 

'' Dulu kini dan selamanya ''

Yaa ! masih banyak ilmu yang perlu saya pelajari , semoga kita dapat berkongsi ilmu bersama yaa ^_^
Yang penting ilmu dunia juga akhirat , In shaa Allah. Semoga dipermudahkan oleh yang Maha Kuasa. 
Adakah anda masih meneruskan bacaan anda?? Jika yaa , nih saya nak cakap lagi..huhu ! >.<

Nak cakap !! emmm..........

'' Syukran kerana sudi singgah melawat ke blog saya ^^, ''

Baiklah itu jee saya nak cakap , Assalamualaikum w.b.t :))

♥ Semoga Bermanfaat ♥

0 ulasan: