CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
♥ ALLAH without me is stiil ALLAH but me without ALLAH is nothing ♥ Di saat bersendirian baru kita sedar yang kita hanya ada Tuhan ♥ Sesungguhnya, tudung labuh itu tidak pernah menjadikan dirimu insan yang paling solehah.Kerana kau tidak pernah tahu nilaian solehah di mata Tuhan ♥

Friday 22 March 2013

Dia Sahabatku



Assalamualaikum , oke ! kali nih nak cerita tentang SAHABAT saya. 

Siapa ada sahabat (angkat jari* erk !! :D )

Haa ! semua mesti ada sahabat kannn?? Mustahil lah takde...huhu ! Sahabat yang selalu ada bila kita perlukan, selalu ada bila kita saat suka dan duka. Macam saya sendiri, samalah bila saya sedih saya akan cari sahabat-sahabat saya luah dekat mereka. Alhamdulillah , mereka selalu ada untuk saya bila saya perlukan. In shaa Allah. Jazakallah khairan katsiran :) Tapi apa-apa pun sebaik-baik luah pada sahabat , luah pada DIA lagi besttt !! (eitss ! DIA siapa?? DIA yang saya maksudkan tuu ALLAH )

Dia sentiasa ada untuk kita , tidak kira masa, tempat , keadaan , yang penting setiap masa lah DIA sentiasa ada dengan kita. Bersyukurlah jika ada sahabat yang sanggup , yang sentiasa ada dengan kamu tidak kira keadaan mahupun susah dan senang. Allah telah menghantar dia untukmu , maka dengan itu hargailah dia seperti mana dia menghargai kamu sebagai sahabatnya.

Nampak tak gambar kat sebelah nihh??
nihh lahh salah seorang sahabat saya ^_^
Nama dia..
Nursyahirah tapi kalau saya. Panggilan sayang saya dekat dia ''Ira''
hee^

Dia nihh sahabat saya dari Tingkatan satu lagi sampailah sekarang. Alhamdulillah. Baik orangnya. dia nih suka '' PANDA'' dia kata panda tuu comel. Yee , memang comel...:) Emm , ada iras-iras seorang pelakon kan nama pelakon tuu ____ hhe  !
Emm..gaduh?? penahlah gaduh tapi bukan gaduh yang sampai lebam bagai yee..gaduh-gaduh sayang jee kalau kami nihh....apa-apa pun dialah insan bernama SAHABAT.

( taknak cakap panjang kang , dia baca nanti habiss lahhh sayaa.....hhe ! <3)



( Erkk !! asal tiba-tiba ada gambar gadis bertudung biru kat sini?? )

Haa ! nih sahabat saya yang lagi satu nama dia Dewi Azizah..comel orangnya kan ( *sepak batu* masuk tasik) yelah ! Ciptaan Allah semuanya cantik-cantik belaka. ^_^

Dia nihh pun sahabat lama saya daa nihh dari Sekolah Rendah lagi sampailah sekarang. Alhamdulillah.. Kami daa macam family , family saya pun daa kenal lama dengan dia.






(  Ahh ! nih lagi satu orang sahabat saya , tapi identiti dirahsiakan...hee ! )

Takdelah...dia nihh pun sahabat terbaik juga , nama dia _._._._._
Dia nih baik juga orangnya , saya kenal dia sejak dari sekolah Menengah lagi sampailah sekarang Alhamdulillah.
(error ! information)

Oke ! itulah serba sedikit cerita tentang sahabat-sahabat saya nihh , banyak perkaa daa kami lalui susah senang , tangis tawa , gembira sedih. Alhamdulillah , bersyukur dapat kenal ft jumpa dengan dorang nihh. Syukran ya sahabat. Semoga kita kekal sahabt dunia dan akhirat...aamiin ^_^


♥ Semoga Bermanfaat ♥

2 ulasan:

Unknown said...

terharu....thanks fren until akhirat...

Unknown said...

assalamualaikum kak annur...singgah jap...hhi...nice entri...smoga persahabtn kalian di redhai Allah....n berkekalan hingga ke jannahNya...in shaa Allah